Muziekvereniging DES Linde wil zo veel mogelijk financieel onafhankelijk zijn. Met eigen inkomsten waar dat kan, en bijdragen van derden waar dat moet. We brengen niet alleen concerten, maar organiseren daarnaast acties om extra inkomsten te genereren.

Op dit moment is het helaas zo dat er steeds minder subsidies beschikbaar zijn. Zo is de jaarlijkse provinciale subsidie verdwenen en is er bij andere instellingen en fondsen minder geld beschikbaar.

Met behulp van donateurs kan er blijvend geïnvesteerd worden in onder andere de verschillende concerten, aanschaf van muziekinstrumenten, aanschaf van muziekstukken, de opleiding van de jeugd en nieuwe muzikanten, maar ook niet te vergeten de uniformen. Doordat we deze investeringen kunnen blijven doen komt u ons op verschillende plekken door de loop van het jaar tegen.

Wilt u de muziekvereniging een warm hart toedragen of weet u iemand die de vereniging een hart toe wil dragen en wilt u in de toekomst kunnen blijven genieten van de verschillende onderdelen van de muziekvereniging?

Donateur worden kan al vanaf € 10,00 per jaar. U heeft als donateur korting voor 2 personen op de toegang tot het koffieconcert van Tirolerkapel de Lindelanders.

Wij verwelkomen u graag als donateur.

wordt donateur
X