Op 11 november 2018 geeft Tirolerkapel “De Lindelanders” weer een koffieconcert.

De morgen zal in het teken staan van Egelander, Duitse en Tsjechische volksmuziek.
Ze hebben weer een leuk programma in elkaar gezet voor u.

Dit koffieconcert is wel speciaal. De Tirolerkapel staat onder leiding van Johan Gerkes uit Hijken.
Hij dirigeert ook de fanfare van onze vereniging. Johan is een gedreven man die onze vereniging goed aanvoelt.

De entree is € 7,50  incl. 1 kop koffie en een stukje Duitse boterkoek. Kinderen t/m 12 jaar hebben gratis toegang.
Donateurs krijgen korting, ze krijgen hierover een brief.
Maximaal 2 personen per donateur.

Het koffieconcert begint om 11.00 uur  in het Dorpshuis te Linde (Dr.).
De presentatie wordt verzorgt door onze spreekstalmeester en drummer Roy Wemmenhove.

De Lindelanders zijn bekend in de wijde omgeving en zorgen altijd voor gezelligheid.
De kapel treedt ook op met de Drentsevereniging ’t Aol Volk uit Emmen.
Wij verzorgen ook optredens in verzorgingshuizen en op allerlei evenementen in de wijde omgeving.

Dus wilt u van onze repertoire genieten kom dan op zondagmorgen 11 november naar het Dorpshuis van Linde.

Secured By miniOrange