Op 15 november 2015 geeft Tirolerkapel “De Lindelanders” weer een koffieconcert.

De morgen zal in het teken staan van Egelander, Duitse en Tsjechische volksmuziek.

Ze hebben weer een leuk programma in elkaar gezet voor u.

Dit jaar werkt het Shanty koor De Meppeler Muiters mee aan het koffieconcert. Zij zingen leuke zeemansliederen.

De belangstelling is meestal groot dus kom op tijd. De entree is € 7,50  incl. 1 kop koffie en koek. Kinderen t/m 12 jaar hebben gratis toegang. Donateurs krijgen korting ze hebben hierover een brief ontvangen. Maximaal 2 personen per donateur.

Het koffieconcert is van 10.30 tot 13.00 uur  in het Dorphuis te Linde (Dr).

De Lindelanders zijn bekend in de wijde omgeving en zorgen altijd voor gezelligheid.

De kapel treedt vaak op met de Drentsevereniging ’t Aol Volk uit Emmen, dit samen met “De Sterrenbergkapel” uit Nijeveen. Ook verzorgen ze optredens in verzorgingshuizen en op allerlei evenementen in de wijde omgeving.

De Lindelanders is een onderdeel van de Muziekvereniging D.E.S. Linde.

Secured By miniOrange